AR KO SĀKT


A

Ja Jūs jau esat izmantojis mūsu ķīmiskās tīrīšanas pakalpojumus

— galvenajā logā noklikšķiniet uz pogas “SĀKT”.


Izvēlaties vēlamo darbību.


Kad būs jāievada tālruņa numurs un parole, ievadiet tālruņa numuru, ar kuru esat reģistrējies šajā ķīmiskās tīrītavas sistēmā.

Ja neatceraties paroli, noklikšķiniet uz saites “Atsūtīt paroli no jauna”.

Ja būs ziņojums, ka šāds tālruņa numurs nav reģistrēts, lūdzu pārbaudiet, vai esat pareizi ievadījis tālruņa numuru.

Ja tālruņa numuru ievadījāt pareizi, tad, visticamāk, vēl neesat izmantojis mūsu ķīmiskās tīrīšanas pakalpojumus un neesat nodevis tīrīšanai pasūtījumus, tāpēc Jūsu tālruņa numurs nav mūsu datu bāzē. Šajā situācijā mēs iesakām Jums piezvanīt uz ķīmisko tīrītavu un noskaidrot, vai patiešām Jūs neesat reģistrējies mūsu ķīmiskās tīrītavas datu bāzē. Ja tā, tad jums ir jāpiereģistrējas.



B

Ja Jūs iepriekš neesat izmantojis mūsu ķīmiskās tīrīšanas pakalpojumus —

— galvenajā logā nospiediet pogu «Pirmo reizi? Reģistrēties».

Jāņem vērā, ka jāreģistrējas ir tad, ja jūs iepriekš neesat izmantojis mūsu ķīmiskās tīrīšanas pakalpojumus, jo pretējā gadījumā jūs piereģistrēsieties otro reizi.


Ievadiet savu vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru.

Ja jūs jau esat reģistrējies mūsu ķīmiskā tīrītavā, bet kaut kādu iemeslu dēļ vēlaties reģistrēties vēlreiz, ievadījāt savu vārdu un vārdu, bet norādījāt citu tālruņa numuru, tad šajā gadījumā jūs būsiet reģistrēts mūsu ķīmiskā tīrītavā divreiz, kā divi dažādi klienti ar vienādiem uzvārdiem, bet ar dažādiem telefona numuriem.

Ja jūs jau esat reģistrējies mūsu ķīmiskajā tīrītavā, bet kaut kādu iemeslu dēļ vēlaties reģistrēties vēlreiz, ievadījāt savu tālruņa numuru, bet citu vārdu un uzvārdu, šajā gadījumā jums tiks atteikta reģistrācija.